Akcija u domenu bezbednosti u saobraćaju: “Mladost ne Ludost”

06. Avgust 2014 – Segment jutarnjeg programa na prvom programu RTS posvećen je temi korišćenja specijalnih naočara za simulaciju alkoholisanosti i prikaz efekata naočara u okviru zajedničkog programa i kampanje za prevenciju zloupotrebe alkohola u saobraćaju pod nazivom “Mladost Ne Ludost”. U razgovoru su učestvovali Nikola Brborić iz Agencije za bezbednost saobraćaja, Igor Bećirić iz Ministarstva omladine i sporta  i Slobodan Malešić iz Uprave saobraćajne policije MUP.

Agencija za bezbednost saobraćaja je 04.07.2014. godine predstavila interaktivnu kampanju “Mladost Ne Ludost”, koju zajednički organizuje sa Ministarstvom omladine i sporta uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Uprave saobraćajne policije MUP. Cilj kampanje je da se generaciji koja svakodnevno koristi internet i obratimo putem interneta, kako bi preventivno delovali i težili smanjivanju velikog broja saobraćajnih nezgoda . Kampanja se pojačanim intenzitetom sprovodi tokom letnjih meseci, sa akcentom  na radionice u okviru festivala EXIT i Lovefest.

Drunk Busters naočare simuliraju efekte uticaja alkohola na ljudski organizam: smanjena opreznost, usporene reakcije, zbunjenost, izobličenje vidnog polja, promena percepcije rastojanja i dubine, suženje perifernog vida, slabije rasuđivanje i donošenje odluka, dupliranje slike i nedostatak koordinacije mišića. Takođe u ponudi su i Drunkbasters naočare za simulaciju uticaja narkotika, umora i pospanosti.